Barcelona, de stad waar we niet in zijn geweest - Reisverslag uit s-Gravenweg, Nederland van Jeffrey en Femke Schouten - WaarBenJij.nu Barcelona, de stad waar we niet in zijn geweest - Reisverslag uit s-Gravenweg, Nederland van Jeffrey en Femke Schouten - WaarBenJij.nu

Barcelona, de stad waar we niet in zijn geweest

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey en Femke

08 Juli 2013 | Nederland, s-Gravenweg

Op 2 juni gingen we eindelijk. Net mijn examens, gala en werkdagen achter de rug en meteen naar het vliegveld. Om 3 uur 's ochtends ging de wekker: time to go. Mijn vader en ik hebben eerst mijn oma op gehaald en zijn daarna doorgereden naar Rotterdam Airport, waar het grondpersoneel lekker lang op zich liet wachten. Eenmaal ingecheckt ging het allemaal vrij snel en voor we het wisten werden we, na mijn omslachtige pogingen om een prijs af te spreken met de taxi chauffeur, op de Plz Catalunya uit de taxi gezet. We konden pas vanaf 12:00 inchecken en aangezien we zo vroeg vlogen hadden we nog wel een paar uurtjes te doden. We besloten ze te slijten onder het genot van mijn oma's favoriet: Starbucks.
Toen we aankwamen bij de boot waren we vrij snel ingecheckt waarbij we een pasje kregen dat onze creditcard, identiteitsbewijs en kamersleutel moest voorstellen.
Helemaal overdonderd door het grote schip begonnen we met wat ronddwalen tot we bij een enorm restaurant kwamen waar we koffie hebben gedronken en een gebakje hebben gegeten. Onze hut met balkon was prima, zij het dat mijn oma hem wat krap vond. De eerste avond waren we vrij moe maar dat kon ons er niet van weerhouden eerst te azen op een diamanten ring die te winnen viel bij de shops en daarna naar de show te gaan van de Blue Man Group, wat zo verschrikkelijk was dat ik drie keer in slaap ben gevallen en mijn oma maar gewoon weg is gelopen in de veronderstelling dat ik er wel achter aan kwam. Ze had groot gelijk.
Eenmaal in bed waren we uitgeput, en maakten ons op voor een lange dag op zee.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeffrey en Femke

Hoi allemaal, beste lezer(es), De bedoeling van dit profiel op Waarbenjij.nu is in de eerste plaats onze ouders en familie informeren over waar we zijn en wat we doen, zo ver weg van huis. Daarnaast is deze pagina een online dagboek voor elke geïnteresseerde, met prijzen, excursies en afgelegde routes van onze reizen in Zuid-Oost Azië. We doen altijd alles samen op deze reizen, met name op gevoel en zoeken weinig van tevoren uit, op de basics na. Mocht er iets niet kloppen aan prijzen o.i.d., kan dit heel goed maar zijn wij hier niet bij te betrokken. Bij vragen kun je altijd mailen naar Femkeschouten@hotmail.com! Heel veel liefs (en veel reisplezier), Jeffrey en Femke

Actief sinds 14 Maart 2013
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 39723

Voorgaande reizen:

25 Juli 2016 - 15 Augustus 2016

Singapore & Maleisië

23 Juli 2014 - 25 Augustus 2014

Thailand, Cambodja en Maleisië

15 Juli 2013 - 09 Augustus 2013

Thailand

02 Juni 2013 - 11 Juni 2013

Cruise met de Norwegian Epic

Landen bezocht: