Koh Phangan Dag 2: Relaxen - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Jeffrey en Femke Schouten - WaarBenJij.nu Koh Phangan Dag 2: Relaxen - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Jeffrey en Femke Schouten - WaarBenJij.nu

Koh Phangan Dag 2: Relaxen

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey en Femke

20 Augustus 2014 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Vanmorgen zijn we eerst een stuk gaan wandelen naar een ander strand en daarna zijn we naar ons stadje gegaan om te ontbijten. Ik had een American Breakfast (gebakken ei met 2 boterhammen en een plakje ham, bakje jam, bakje boter, thee en nep sinaasappelsap) en Jeff een omelet met bosbessen yoghurt en ananassap.
Niet heel lekker, maar oké, we zaten wel vol.
Daarna zijn we rond gaan lopen en na nog een kiwijuice gehaald te hebben (wederom niet helemaal vers - ze gooien hier allemaal suikerwater en super veel ijs er door heen, beetje jammer) ploften we neer op het strand. Hier hebben we lekker liggen bakken en toen het Jeff te warm werd zijn we in de schaduw gaan liggen. Daarna had ik wel zin in een massage dus heb ik een uur lang een Thaise massage genomen voor 6 euro. Was wel lekker, alleen deed wel een beetje pijn, ze was lekker grondig. Jeffrey wilde niet dus die heeft een uur zitten wachten en liggen slapen haha.  Daarna nog even een ijsje gehaald en weer gewandeld en toen weer terug gegaan de berg op naar ons resort. Hier nog even bij ons op het terras gechilld en met de hotel baby gespeeld, die vorig jaar drie maanden oud was en nu al een heel mannetje is die loopt, rent en praat. Daarna in onze hangmat gelezen tot we weer naar beneden gingen voor het avondeten. We gingen naar een tentje dat Jeff leuk leek en dat was heel lekker. We hadden al heel lang geen snack gegeten, ik eet nu al een week alleen maar rijst, dus had wel weer heel erg zin in kipnuggets met patat. Was lekker! Jeff nam een kipburger met teriyaki kip. Daarna nog een ijsje gehaald en daarna op het strand gezeten, waar Jeff een bierproeverij met zichzelf ging houden met singa, tiger en leo bier en ik had een vodka orange. We gingen lekker nog even kaarten, kletsen en kijken naar de vuurshow en toen naar bed.
Er gebeurt hier dus niet zo veel haha, vooral bijkomen en ons mentaal voorbereiden op de rit naar BKK met de nachttrein en daarna de lange vlucht naar huis. Over een weekje zijn we alweer in NL! Heel erg snel gegaan allemaal. Mis zelf wel weer thuis, maar wil graag in deze ontspannen sfeer blijven waarin niks moet en het mooi weer is. Heel veel liefs van ons en tot gauw xxxx

• 21 Augustus 2014 - 09:05

Natnek Schouten:

Hoi Fenk en Fredsje,

Wat nou niet snacken ??? Jullie zitten alleen maar te snacken !
    IS het strand al weer wat leuker dan gisteren ??
    Hier is het nog steeds bitter koud - vannacht was het 5 graden in het oosten.
    Niet normaal maar ja, we zitten gelukkig niet op een camping.
    Had je mijn berichtje van gisteren nog gelezen ??
    Gistermiddag naar Gouda geweest (antiekmarkt) en wie kwamen
    we daar tegen ??? Ton en Tinie natuurlijk - was gezellig !!

Groetjes van ons XX P+M

• 23 Augustus 2014 - 09:36

Natnek Schouten:

Wat is dat nou ?? Geen nieuwe verhalen schrijven ??
    Zitten we dan in nat Nederland ons een beetje te vervelen.
    Veel plezier vandaag ; geniet van de zon en de zee

Liefs,

P+M

Jeffrey en Femke

Hoi allemaal, beste lezer(es), De bedoeling van dit profiel op Waarbenjij.nu is in de eerste plaats onze ouders en familie informeren over waar we zijn en wat we doen, zo ver weg van huis. Daarnaast is deze pagina een online dagboek voor elke geïnteresseerde, met prijzen, excursies en afgelegde routes van onze reizen in Zuid-Oost Azië. We doen altijd alles samen op deze reizen, met name op gevoel en zoeken weinig van tevoren uit, op de basics na. Mocht er iets niet kloppen aan prijzen o.i.d., kan dit heel goed maar zijn wij hier niet bij te betrokken. Bij vragen kun je altijd mailen naar Femkeschouten@hotmail.com! Heel veel liefs (en veel reisplezier), Jeffrey en Femke

Actief sinds 14 Maart 2013