Koh Phangan Dag 3&4: Stranddagjes - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Jeffrey en Femke Schouten - WaarBenJij.nu Koh Phangan Dag 3&4: Stranddagjes - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Jeffrey en Femke Schouten - WaarBenJij.nu

Koh Phangan Dag 3&4: Stranddagjes

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey en Femke

22 Augustus 2014 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Al een aantal dagen geen verslagen (dat rijmt), maar er was niet veel te vertellen, omdat we elke dag hetzelfde deden (niks). We gingen elke dag ontbijten, naar het strand, lunchen, naar de kamer, op het terras chillen en daarna naar het dorpje om avond te eten. Daarna namen we een massage en gingen we op het strand zitten. We hebben het kaartspel dat we van Sander en Floor hebben geleerd tot in den treuren gespeeld, waarbij Jeffrey op miraculeuze wijze onverslagen bleef. Daarna gingen we naar bed, en elke avond onweert het enorm, wat best wel eng is doordat we in een houten hutje op de rotsen zitten. Bij het afdalen van de trap ging ik door mijn enkel en rolde ik voorover, waardoor mn benen een beetje open liggen, dat was eigenlijk het enige onverwachte dat er de afgelopen dagen gebeurde. Zonder scooter gereden te hebben toch een fijne bloedknie, dat is wel weer typisch. Voor morgen hebben we een tourtje geboekt met de taxi, eerst boogschieten bij The Archery en daarna de hele dag naar Phangan Wipe Out. We zijn benieuwd! Ook het vervoer naar het vasteland is geregeld, we gaan de 24e om 16:00 met de taxi naar de haven, waar we met een grote bus op de boot gaan en die bus rijdt ons vervolgens naar Bangkok, waar we 6:30 hopen te arriveren. Dan nog een dagje Bangkok en dan alweer richting het koude Holland! Erg snel gegaan. We laten weten hoe het morgen is gegaan! Liefs van ons xxxxxxxxxxxxx

• 23 Augustus 2014 - 17:50

Natnek Mizo:

He he, eindelijk weer eens een verhaaltje ; dat ligt maar een beetje te niksen in zo'n hangmat.
    Ben benieuwd wie er morgen gaat winnen met boogschieten.
    Ik schat in dat Femke sterk begint en Jeffrey dan steeds beter wordt.
    Eindstand denk ik ........ 10-6 voor Femke (gokje)
    Doe voorzichtig op die boot - niet in de bus slapen tijdens de bootrit.
    Zorg ervoor dat jullie in geval van nood meteen van die boot af kunnen.
    Het gaat daar nog wel eens mis.

Liefs van ons XXXX

P+M

Jeffrey en Femke

Hoi allemaal, beste lezer(es), De bedoeling van dit profiel op Waarbenjij.nu is in de eerste plaats onze ouders en familie informeren over waar we zijn en wat we doen, zo ver weg van huis. Daarnaast is deze pagina een online dagboek voor elke geïnteresseerde, met prijzen, excursies en afgelegde routes van onze reizen in Zuid-Oost Azië. We doen altijd alles samen op deze reizen, met name op gevoel en zoeken weinig van tevoren uit, op de basics na. Mocht er iets niet kloppen aan prijzen o.i.d., kan dit heel goed maar zijn wij hier niet bij te betrokken. Bij vragen kun je altijd mailen naar Femkeschouten@hotmail.com! Heel veel liefs (en veel reisplezier), Jeffrey en Femke

Actief sinds 14 Maart 2013