Pulau Tioman Dag 3: Rustdagje - Reisverslag uit Pulau Tioman, Maleisië van Jeffrey en Femke Schouten - WaarBenJij.nu Pulau Tioman Dag 3: Rustdagje - Reisverslag uit Pulau Tioman, Maleisië van Jeffrey en Femke Schouten - WaarBenJij.nu

Pulau Tioman Dag 3: Rustdagje

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey en Femke

07 Augustus 2014 | Maleisië, Pulau Tioman

Vanmorgen hebben we ontbeten, na eindelijk een keer uitgeslapen te hebben tot 09:15, met scrambled eggs en geroosterd brood met suiker. Hierna zijn we naar onze kamer gegaan, waar we besloten dat Jeffs haar nu wel echt te lang werd en daarom zijn haar geknipt op ons balkon. We werden afgeleid door een geluid beneden, zat er een aapje de prullenbak leeg te trekken en zakken open te scheuren, op zoek naar eten. Hij was heel dichtbij en kon dan ook leuk filmpjes maken. Echt zo bijzonder om dit mee te kunnen maken. Daarna zijn we op het privé strand van het hotel gaan liggen, klein strandje, maar wel prima. Jeffrey voelde zich ziek dus bleef in de schaduw. Om 13:00 hadden we honger dus gingen we lunchen, waar ik een chocolade pancake nam en Jeffrey een hamburger met patat. Jeff wilde daarna echt naar de kamer dus daar hebben we hem naar toe gebracht. Ik ben gaan informeren over de boottocht voor morgen terug naar het vasteland en heb gevraagd wanneer de was klaar was, dat zou vanavond zijn. Jeff lag inmiddels te slapen als een roosje dus ik ben op het strand gaan liggen op een plek waar ik ons balkon goed in de gaten kon houden. Toen ik na een uur nog niks had gezien ben ik terug gegaan en jeff was wakker, maar voelde zich nog niet veel beter. Toen ben ik in de buurt gebleven en zag dat de was inmiddels op de grond lag. Dit hebben we samen weer opgehangen en daarna is jeff weer op bed gaan liggen. Dalijk gaan we eten. Waarschijnlijk nu weer aan de rijst na de hamburgers van gisteren. Morgen vertrekken we weer, boot gaat om 15:30 naar Mersing. Waarschijnlijk moeten we daar blijven een nacht zodat we de dag erna naar Kuala Lumpur kunnen gaan en dan naar de Cameron Highlands, waar de bekende theeplantages zijn. We hebben er zin in! Dikke kus en liefs van ons.

Jeffrey en Femke

Hoi allemaal, beste lezer(es), De bedoeling van dit profiel op Waarbenjij.nu is in de eerste plaats onze ouders en familie informeren over waar we zijn en wat we doen, zo ver weg van huis. Daarnaast is deze pagina een online dagboek voor elke geïnteresseerde, met prijzen, excursies en afgelegde routes van onze reizen in Zuid-Oost Azië. We doen altijd alles samen op deze reizen, met name op gevoel en zoeken weinig van tevoren uit, op de basics na. Mocht er iets niet kloppen aan prijzen o.i.d., kan dit heel goed maar zijn wij hier niet bij te betrokken. Bij vragen kun je altijd mailen naar Femkeschouten@hotmail.com! Heel veel liefs (en veel reisplezier), Jeffrey en Femke

Actief sinds 14 Maart 2013