Kuala Lumpur Dag 2: Bukit Bintang - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jeffrey en Femke Schouten - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur Dag 2: Bukit Bintang - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jeffrey en Femke Schouten - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur Dag 2: Bukit Bintang

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey en Femke

03 Augustus 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Na een slechte nachtrust (de nachtportier rochelt en haalt zijn neus veertig keer per minuut op, en klopt daarnaast zo'n drie keer per ochtend aan om te vragen wanneer we nou weggaan) zijn we naar een ander hotel gegaan, waar we een gratis nacht aangeboden hadden gekregen wegens het in gebreke blijven bij de goede afwikkeling van onze reservering. Hier moesten we op wachten tot 12:30, kamer was niet veel aan maar wel gratis dus dat was prima. We gingen lopen naar een busstation, want morgen willen we naar Pulau Tioman. Het begon opeens super hard te regenen, dus we hebben geschuild in een bushokje. Achja, regenseizoen.. Dit was helaas de verkeerde terminal dus we besloten het morgen maar gewoon verder uit te zoeken. Vervolgens zijn we naar de Beryaja Times Square Mall gelopen, waar dat indoor attractiepark is. We hebben hier rond gelopen en een beetje gewinkeld en wat gegeten bij de McDonals. Terug naar de kamer gegaan, even gedoucht en omgekleed en toen bedachten we dat het wel leuk was om nu het eten van de locals te proberen in China Town. We hebben lekker gegeten, ik had zoetzure kip met gebakken rijst en Jeffrey sesamkip met gekookte rijst. We schrokken alleen een beetje van de prijs, bijna even duur als in NL! Dat hadden we niet verwacht van een straattentje. In ieder geval lekker gegeten en daarna hebben we door Bukit Bintang gelopen, en een Starbucks Java Chip Frappuccino gehaald. Ze schrijven altijd je naam op de beker, maar deze keer was het wel echt heel dramatisch, zie de foto hier beneden. We kwamen toen achter een leuk straatje maar ik moest nog even plassen dus Jeffrey bleef buiten wachten, en stuitte daar op een superzielig kindje, voor wie hij graag wat wilde doen. Samen zijn we toen naar de winkels gelopen en hebben lekkere dingen uitgezocht voor het kindje en zijn vader. Hij was er superblij mee dus dat was heel fijn. Daarna nog een stukje gaan lopen en naar een bandje geluisterd en toen lekker gaan slapen. Hier was het iets stiller, maar zo krakkemikkig dat je bij elke voetstap lag te trillen in bed. Morgen naar Pulau Tioman!

Jeffrey en Femke

Hoi allemaal, beste lezer(es), De bedoeling van dit profiel op Waarbenjij.nu is in de eerste plaats onze ouders en familie informeren over waar we zijn en wat we doen, zo ver weg van huis. Daarnaast is deze pagina een online dagboek voor elke geïnteresseerde, met prijzen, excursies en afgelegde routes van onze reizen in Zuid-Oost Azië. We doen altijd alles samen op deze reizen, met name op gevoel en zoeken weinig van tevoren uit, op de basics na. Mocht er iets niet kloppen aan prijzen o.i.d., kan dit heel goed maar zijn wij hier niet bij te betrokken. Bij vragen kun je altijd mailen naar Femkeschouten@hotmail.com! Heel veel liefs (en veel reisplezier), Jeffrey en Femke

Actief sinds 14 Maart 2013