Reisdag 3: Van Phnom Penh naar Kuala Lumpur! - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Jeffrey en Femke Schouten - WaarBenJij.nu Reisdag 3: Van Phnom Penh naar Kuala Lumpur! - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Jeffrey en Femke Schouten - WaarBenJij.nu

Reisdag 3: Van Phnom Penh naar Kuala Lumpur!

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey en Femke

01 Augustus 2014 | Cambodja, Phnom-Penh

Gisteravond zijn we nog even lekker naar de River Side gegaan, waar we lekker hamburgers gegeten hebben bij de Lucky Burger. Hierna hebben we een ijsje gehaald (oreo en chocola) en zijn we een stukje gaan lopen. Ik wilde nog wel een massage, dus kreeg ik een top massage voor 7$ van een uur. Ontvangst was top, we kregen een kopje thee en ik kreeg een voetenbadje met scrub en rozenblaadjes (jeff wilde niet). Hierna moest ik me omkleden en kreeg ik een Khmer massage, echt heerlijk. Tuk tuk genomen naar het hotel met een hele grappige en aardige chauffeur die we gelijk gevraagd hebben ons de volgende dag naar de airport te brengen. Hij haalt ons 13:00 op. Vanmorgen zijn we vroeg op gegaan om nog even naar de Central Market te gaan om wat souvenirs te kopen na een lekker ontbijtje. We waren om 11:00 weer terug zodat we nog even de spullen konden inpakken en uitzoeken voor we moesten uitchecken.
Nu zitten we op het terras bij het hotel een colaatje te drinken.
We worden dus om 13:00 opgehaald, om 16:40 vertrekt de vlucht van Phnom Penh naar Kuala Lumpur, met vluchtnummer AK 535, uitgevoerd door Air Asia. We hopen daar om 19:30 te mogen landen.
We hopen dat Wi-Fi goed genoeg is om even door te kunnen geven dat we veilig zijn aangekomen, anders sturen we een SMS. Heel veel liefs en kusjes van Femke en Jeff.

Jeffrey en Femke

Hoi allemaal, beste lezer(es), De bedoeling van dit profiel op Waarbenjij.nu is in de eerste plaats onze ouders en familie informeren over waar we zijn en wat we doen, zo ver weg van huis. Daarnaast is deze pagina een online dagboek voor elke geïnteresseerde, met prijzen, excursies en afgelegde routes van onze reizen in Zuid-Oost Azië. We doen altijd alles samen op deze reizen, met name op gevoel en zoeken weinig van tevoren uit, op de basics na. Mocht er iets niet kloppen aan prijzen o.i.d., kan dit heel goed maar zijn wij hier niet bij te betrokken. Bij vragen kun je altijd mailen naar Femkeschouten@hotmail.com! Heel veel liefs (en veel reisplezier), Jeffrey en Femke

Actief sinds 14 Maart 2013