Geboekt!! - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Jeffrey en Femke Schouten - WaarBenJij.nu Geboekt!! - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Jeffrey en Femke Schouten - WaarBenJij.nu

Geboekt!!

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey en Femke

07 Januari 2014 | Nederland, Capelle aan den IJssel

Woehoe! De reis voor zomer 2014 is weer geboekt! Dit wordt onze langste vakantie ooit, namelijk vijf weken backpacken in Thailand, Laos en Cambodja. We kijken er echt enorm naar uit en kunnen niet wachten de backpacks weer uit het stof te halen! Nog even aftellen Em dan weer (bijna) dagelijks reisverslagjes typen! Tot de zomer van 2014! Xxx

Verslag uit: Nederland, Capelle aan den IJssel

Jeffrey en Femke

Hoi allemaal, beste lezer(es), De bedoeling van dit profiel op Waarbenjij.nu is in de eerste plaats onze ouders en familie informeren over waar we zijn en wat we doen, zo ver weg van huis. Daarnaast is deze pagina een online dagboek voor elke geïnteresseerde, met prijzen, excursies en afgelegde routes van onze reizen in Zuid-Oost Azië. We doen altijd alles samen op deze reizen, met name op gevoel en zoeken weinig van tevoren uit, op de basics na. Mocht er iets niet kloppen aan prijzen o.i.d., kan dit heel goed maar zijn wij hier niet bij te betrokken. Bij vragen kun je altijd mailen naar Femkeschouten@hotmail.com! Heel veel liefs (en veel reisplezier), Jeffrey en Femke

Actief sinds 14 Maart 2013