Terug naar huis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jeffrey en Femke Schouten - WaarBenJij.nu Terug naar huis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jeffrey en Femke Schouten - WaarBenJij.nu

Terug naar huis

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey en Femke

06 Augustus 2013 | Thailand, Bangkok

Dit wordt waarschijnlijk ons laatste berichtje vanuit Thailand en Bangkok (voor nu!). Na een gezellige avond met gezellig uiteten en heel veel winkelen was het tijd om de backpacks in te pakken. Jeffrey ligt al lekker te slapen en ik ga zo, ik zit nog even buiten. Morgen gaan we lekker ontbijten, de laatste dingen inpakken, nog een laatste rondje over Khao San Road lopen en om 12 uur checken we uit. Daarna zullen we waarschijnlijk nog een massage nemen en wat gaan drinken en dan nemen we weer de taxi naar Phaya Thai, waar de Skytrain ons naar Suvarnabhumi Airport zal brengen. We hebben geprobeerd online in te checken maar dat lukte echt niet vanaf hier dus we hopen dat dat allemaal voorspoedig gaat op het hectische vliegveld. Onze eerste vlucht, naar Ghangzhou in China, vertrekt om 18.55 lokale tijd. We komen dan om 22.45 aan. Het vluchtnummer is CZ 364.
Vanuit China zullen we om 23.55 vertrekken en om 6.45 landen in Amsterdam. Dit vluchtnummer is CZ 307.
We kijken er echt tegen op om weg te gaan, we zijn enorm van dit land gaan houden met al haar schoonheid, lieve mensen en mooie cultuur. Gelukkig kunnen we nog terug. Tot in Nederland! Bedankt voor het volgen van onze verhalen. Xxx Fem en Jeff

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Jeffrey en Femke

Hoi allemaal, beste lezer(es), De bedoeling van dit profiel op Waarbenjij.nu is in de eerste plaats onze ouders en familie informeren over waar we zijn en wat we doen, zo ver weg van huis. Daarnaast is deze pagina een online dagboek voor elke geïnteresseerde, met prijzen, excursies en afgelegde routes van onze reizen in Zuid-Oost Azië. We doen altijd alles samen op deze reizen, met name op gevoel en zoeken weinig van tevoren uit, op de basics na. Mocht er iets niet kloppen aan prijzen o.i.d., kan dit heel goed maar zijn wij hier niet bij te betrokken. Bij vragen kun je altijd mailen naar Femkeschouten@hotmail.com! Heel veel liefs (en veel reisplezier), Jeffrey en Femke

Actief sinds 14 Maart 2013